Taxa de înscriere - 400 euro + TVA ( 2380 lei)

Traineri: Sînziana Wolff ( Director de comunicare), Mădălina Marcu (Director de consultanță)

Crezi în puterea digitalului de a ne aduce mai aproape unii de alții? Ce coincidență, și noi la fel :) De aceea am creat noul curs de fundraising digital, găzduit de Sînziana Wolff și Mădălina Marcu, care te va purta prin strategii, best practices, mesaje de fundraising și construcția unei campanii digitale pentru organizația ta.

La finalul celor 5 module de fundraising digital, o să ai o strategie de creștere online și de fundraising digital, instrumentele cele mai folositoare pentru metodă și motivația să pornești la drum.

Avem în față 5 săptămâni intense, interactive și cu multă muncă, în care vorbim despre ce funcționează și ce nu în campaniile de fundraising digital, de ce calități ai nevoie în echipa de implementare (sau ce poți dezvolta), cum construiești un mesaj puternic, emoțional, care face oamenii să dea click.

Cursul se adresează organizațiilor care au deja cont de Facebook Business Manager și care vor să se aventureze în lumea digitală. Dacă ai făcut deja o primă campanie sau dacă ți-a fost teamă să te avânți, dar ai vrea să o faci, cursul e pentru tine.

ESTE PENTRU VOI DACĂ SUNTEȚI

  • fundraiseri, directori de organizații, comunicatori;indiferent cum te cheamă în semnătură, dacă tu implementezi campania, cu tine vrem să vorbim

  • indiferent cum te cheamă în semnătură, dacă tu implementezi campania, cu tine vrem să vorbim

ÎNSCRIE-TE PÂNĂ PE 18 IULIE

CUM SE VA DESFĂȘURA CURSUL

  • Cursul începe pe data de 26 iulie și va avea loc în fiecare marți, la ora 11.00, cu excepția ultimei săptămâni, când ne întâlnim de două ori. Sesiunea bonus va avea loc în săptămâna 12-16 septembrie, iar data exactă va fi stabilită cu participanții.

  • Modul 1, 26 iulie – Introducere în fundraising digital și audit digital – sesiune deschisă participanților și directorilor de organizație

  • Modul 2, 2 august – Mesajul de FR digital

  • Modul 3, 9 august – Strategia digitală

  • Modul 4, 16 august – Canalele digitale

  • Modul 5, 18 august – Campania digitală – cum ne asigurăm că are succes?