Taxa de înscriere - 150 euro

Traineri: Sînziana Wolff (Director de comunicare), George Gurescu (Specialist de comunicare și fundraising digital)

Crezi că digitalul are puterea să crească major fundraisingul organizației tale, dar și să aducă mai aproape de tine donatorii individuali? Ce coincidență, și noi la fel :) 

De aceea am creat cursul de fundraising digital, găzduit de Sînziana Wolff și George Gurescu, care te va purta prin strategii, mesaje de fundraising, copywriting, donor care și construcția unei campanii digitale pentru organizația ta.

La finalul celor 4 module de fundraising digital, o să ai o strategie de creștere online și de fundraising digital, instrumentele cele mai folositoare pentru metodă și motivația să pornești la drum.

Avem în față 4 săptămâni intense, interactive și cu multă muncă, în care vorbim despre ce funcționează și ce nu în campaniile de fundraising digital, cum construiești un mesaj puternic, emoțional, care face oamenii să dea click și, evident, vom lucra aplicat, direct pe campania ta.

Cursul se adresează organizațiilor care au deja cont de Facebook META pus la punct și care vor să se aventureze în lumea digitală. Dacă ai făcut deja o primă campanie sau dacă ți-a fost teamă să te avânți, dar ai vrea să o faci, cursul e pentru tine.

Avem disponibile 15 locuri, așa că grăbește-te și înscrie-te până pe 3 martie!

ESTE PENTRU TINE DACĂ EȘTI

  • fundraiser, director de organizație, comunicator; indiferent cum te cheamă în semnătură, dacă tu implementezi campania, cu tine vrem să vorbim

  • în largul tău să vorbești cu donatori individuali și gata să descoperi o nouă metodă de fundraising care îți poate aduce multe câștiguri

ÎNSCRIE-TE PÂNĂ PE 3 MARTIE

CUM SE VA DESFĂȘURA CURSUL

  • Cursul începe pe 6 martie și va avea loc în fiecare zi de joi, pentru 4 săptămâni, de la ora 10.00

  • Tot în cadrul cursului, fiecare organizație poate participa la o sesiune 1la1 cu trainerii, în care poate discuta despre orice topic legat de fundraising digital.

  • Curs 1, 6 martie – Introducere în fundraising digital și mesajul de fundraising digital

  • Curs 2, 13 martie– Strategia digitală

  • Curs 3, 20 martie – Canalele digitale organice și paid

  • Curs 4, 27 martie – Donor care și recapitulare