...... ..........
......................................................................
*Plata se va face prin transfer bancar, după finalizarea înscrierii și primirea facturii, dar nu mai târziu de 14 martie 2025.
Anul acesta, Școala de FR începe în 20 martie.
La finalul celor 10 module de fundraising vei avea un plan intern de fundraising, încrederea că îl poți pune în aplicare și o organizație pregătită să strângă fonduri eficient, cu o gândire pe termen lung.
Facem asta de 20 de ani. Știm ce se poate, ce ai de făcut și mai ales că se poate.
Am construit un program de antrenament intensiv care, în câteva luni, îți va oferi cele mai bune metode, mesaje și instrumente ca să poți aduce resursele de care organizația ta are nevoie.
Ne uităm, printr-o analiză personalizată, la nevoile organizației tale și la modul în care strângi fonduri. Împreună, vom construi mesajele care întăresc misiunea organizației tale, vom alege metodele de fundraising care ți se potrivesc și vom construi un plan de realist pe care-l poți pune în practică imediat.
Mădălina, Dana și Roxana au împreună 60 de ani de practică, training și consultanță în fundraising.
Mădălina Marcu
Mădălina, Dana și Roxana au împreună 60 de ani de practică, training și consultanță în fundraising.
Dana Pîrțoc
Mădălina, Dana și Roxana au împreună 60 de ani de practică, training și consultanță în fundraising.
Roxana Sofică
Recomandarea noastră este să treacă prin acest program directorul organizației care este oricum motorul succesului în fundraising și o dată planul făcut, omul potrivit va fi mai ușor de găsit.
Dacă veți alege să recrutați, căutați oameni care cred în cauza organizației și văd soluții, nu doar probleme. Acești oameni pot învăța fundraising în șase luni. De învățat, putem învăța orice cu atitudinea potrivită.
Dacă nu ai bani, nu poți să-ți îndeplinești misiunea. Acesta este un adevăr pe care îl știm cu toții. Fundraisingul ca orice alt proiect al organizației, are nevoie de resurse ca să poată funcționa și crește.
În timpul programului vei descoperi care este investiția necesară pentru ca organizația să-și eficientizeze costurile, să-și minimizeze riscurile și să aibă cele mai bune rezultate.
La final, planurile bine construite și realiste pot fi finanțate parțial sau integral.
Știm și acesta este principalul motiv pentru care, după 20 de ani de consultanță, am construit acest program. Este în regulă, îl învățăm noi, facem plan cu el/ea, îl/o ajutăm să înțeleagă organizația și să-ți stabilească obiectivele de succes. Și cum să discute cu directorul executiv ca nici unul să nu-și piardă vremea sau răbdarea.
Asta e simplu, de asta suntem noi aici. Venim cu cifre, studii de caz, lucru cu cazul vostru concret și experiența trainerilor.
Fiecare modul include o sesiune de 2 ore pe zoom care se întâmplă săptămânal. Dacă e marți, e zi de Școală.
În afara acestor întâlniri, vei avea acces la sesiuni 1 la 1 la care te poți înscrie în timpul Școlii.
Între module vei avea teme și proiecte practice pentru care te întorci în organizație și primești asistență din partea trainerilor și mentorilor din program.
Vei avea nevoie de aproximativ 4 ore pe săptămână pe care să le investești în program.
Obiectivul final este ca în martie, la finalul celor 10 module să ai un plan de fundraising realist care să poată fi pus în aplicare.
Poți aplica cu acest plan pentru granturile de fundraising la finalul programului.
Finanțarea poate fi între 2.500 și 10.000 EUR, cheltuieli de orice natură care ajută la punerea în practică a planului.
Perioada pentru aplicații la granturi este martie 2025 și banii vor fi transferați către câștigători în aprilie 2025.
Ne vom uita la principiile pe care se bazează fundraisingul în organizație și vom discuta despre relația dintre dezvoltarea organizației și nivelul de dezvoltare a atragerii de fonduri.
Ce este procesul de audit de FR și comunicare, la ce folosește, când îl facem, la ce ne ajută un astfel de proces. Familiarizare cu instrumentele de audit (ghid de interviu, foaie de audit financiar, structura de raport) La finalul modulului veți avea o analiză a activității de FR și comunicare, iar concluziile vă ajută să înțelegeți direcția de dezvoltare a FR în organizație și punctele vulnerabile pe care e important să le rezolvați.
Comunicare de FR vs Comunicare organizațională, structura poveștii de FR, exemple, rol în fundraising, integrare în mesajul de FR. Structura mesajului, elemente mesaj.
Pașii de construcție a relației cu donatorul, de la momentul în care aude pentru prima dată despre organizația voastră, până la momentul în care își dorește să fie mai mult decât donatorul vostru.
Înțelegerea potențialului unei metode, a costurilor, a efortului pe diverse metode de fundraising din România și evaluarea măsurii în care se potrivesc propriei organizații.
Potențial, efort, indicatori, studii de caz pentru metodele de FR care se bazează pe numere mari de donatori mici - campanii de debit direct, direct mail, campanii sms, peer to peer fr, digital fr.
Cum arată procesul de construire a relației cu donatorii mari? Cum pregătești procesul de aplicație pentru granturi de finanțare de la companii?
Toate piesele de puzzle dezvoltate până acum în Școala de FR se adună într-un plan de fundraising. Pornim de la un template care să vă ajute și care este un document flexibil și ușor de folosit. Scopul lui este să vă ajute să structurați procesul, să înțelegeți efortul, costurile și potențialul rezultatelor pentru un plan de FR de min 2 ani.
Resurse umane in FR, baze de date și sisteme care susțin procesul de FR, management financiar, toată infrastructura care susține procesul de FR și îl face mai eficient.
Vom discuta despre situațiile conflictuale care pot influența deciziile în atragerea de fonduri – tipul de contractare și bonusare a fundrasiserului, identitatea donatorilor, clauze în contractul de sponsorizare, implicarea beneficiarilor în fundraising, etc.